« terug naar vorige pagina

Tip of klacht

Heeft u een tip of compliment voor de praktijk? Geef het ons door, zodat wij onze hulp kunnen blijven verbeteren!

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts.

U kunt ons hierover een e-mail sturen op hogenhoedalgemeen@ezorg.nl of onderstaand klachtenformulier invullen.

Huisarts

Wanneer u ontevreden bent, hopen we dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Klachtenfunctionaris

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.
U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE.

De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088-0229190.

De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. Hij kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Geschilleninstantie

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op de website van de SKGE.

Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE)
Postbus 8018
5601 KA EINDHOVEN
Telefoon: 088-0229100
E-mail: info@skge.nl

Klachtenformulier
  • Uw gegevens

    Degene die de klacht indient.
  • Gegevens van de patiënt

    Dit kan ook de vertegenwoordiger of nabestaande van de patiënt zijn.
  • Bijvoorbeeld ouder, echtgenote
  • Aard van de klacht

  • :
  • Meerdere keuzes mogelijk


    Bij het versturen van dit formulier geef ik toestemming dat deze gegevens mogen worden gebruikt ten behoeve van de verwerking van de tip of klacht
    Uw gegevens zullen niet worden gebruikt voor andere doeleinden en niet worden verstrekt aan derden. Uw gegevens kunnen te allen tijde weer worden verwijderd.
    Voor volledige informatie over het verwerken van uw gegevens zie onze privacystatement


  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.